jouw leadz site

Behaal meer conversies!

Haal méér uit je website of webshop!

“Hoe kan ik meer resultaten, leads of verkopen genereren met mijn site?” Dat is een vraag die veel website-eigenaren stellen.

Met een LEADZ Site (onze naam zegt het al 😉) profiteer je van slimme conversietools die ervoor zorgen dat je het maximale uit je bezoekers haalt.

Zet je bezoekers om in klanten en boek nu écht indrukwekkende resultaten met je website of webshop!

 

Behaal meer conversies met jouw website

Vergroot je achterban met e-mail opt-ins!

Maak van bezoekers loyale fans en boost je aantal e-mailabonnees via je website. Met een LEADZ Site beschik je over alle tools om bezoekers om te zetten in trouwe volgers én klanten. Onze opt-in formulieren zijn niet alleen effectief, maar zien er ook nog eens stijlvol uit.

Buitengewoon effectief

 

In feite zien we 20x de betrokkenheid van e-mails ten opzichte van berichten op onze social media-profielen.

 

Targeted Content

Met de LEADZ Opt-ins kun je specifieke berichten en pagina’s targeten of uitsluiten en unieke formulieren weergeven met unieke aanbiedingen op basis van bezoekerslocatie en interactie.

Elegante ontwerpopties

We hebben meer dan 100 geweldige sjablonen gebouwd, die allemaal volledig kunnen worden aangepast met de uitgebreide ontwerpinstellingen van LEADZ.

E-mail optins

Landingspagina Templates

Een landingspagina heeft één specifiek doel: bezoekers aanzetten tot een bepaalde actie. Het is inmiddels een onmisbaar instrument in de marketingtoolbox van elk modern bedrijf. Deze pagina is de plek waar mensen landen na het klikken op een advertentie of link in een e-mail, en niet direct op je hoofdpagina.

Een effectieve landingspagina maakt direct duidelijk wat de bezoeker er kan verwachten en hoe dat te verkrijgen is. Bovendien zijn ze perfect voor SEO; door ze te optimaliseren voor specifieke zoekwoorden, kunnen ze hoog ranken in zoekmachines.

Met een LEADZ Site creëer je in no-time indrukwekkende landingspagina’s. We bieden diverse kant-en-klare templates die je eenvoudig kunt aanpassen aan jouw unieke aanbod. Een sterke landingspagina kan hét verschil maken voor je conversie!

Conversie Pop-ups

Boost je conversie en klantenbinding met onze Conversie Pop-ups. Laat eenvoudig een pop-up of overlay zien om bezoekers te wijzen op een speciale actie of aanbieding.

Automatische pop-up

Met LEADZ kun je automatische pop-ups maken die kunnen worden geactiveerd door getimede vertragingen, wanneer een gebruiker de onderkant van een bericht of pagina bereikt, of zelfs nadat hij een opmerking of aankoop heeft geplaatst. Dit is een uiterst effectieve manier om leads te genereren.

Automatische Fly-Ins

Net als bij automatische pop-ups, zijn fly-ins een andere geweldige manier om de aandacht van de bezoeker te trekken. Ook deze kunnen worden geactiveerd door gebruikersinteractie, zoals getimede vertragingen of aan het einde van een pagina. Een Fly-in is iets subtieler ten opzichte van een pop-up en “blokkeert” niet het standaard beeld van de website.

Inline Formulieren

Soms is er behoefte aan een meer locatiespecifieke aanpak dan mogelijk is met een pop-up of fly-in. Dat is waar inline formulieren aan voldoen. Configureer eenvoudig het formulier, genereer de shortcode en plaats deze op elke gewesnte positie in jouw website.

Below Content Form

Perfect voor blogposts en pagina’s met veel inhoud, met LEADZ kun je automatisch (aanmeldings)formulieren onder je bericht of pagina-inhoud plaatsen, waardoor de aandacht van je meest betrokken lezers wordt getrokken zonder hun leeservaring te verstoren.

Widget Area Form

Zijbalken en voetteksten zijn perfecte plaatsen om een ​​opt-in box toe te voegen. LEADZ maakt het gemakkelijk om opt-ins toe te voegen aan elk “widget” gebied op jouw website. Maak zoveel widgets als je wilt en voeg ze toe aan elk  gebied op je website.

Verplichte Opt-in

Vereis dat gebruikers zich abonneren op jouw lijsten voordat ze toegang krijgen tot premium inhoud. Dit is een geweldige manier om uw aantal abonnees te verhogen. Hierdoor worden jouw bezoekers snel in loyale volgers verandert.

Automatische Pop-up
Inline Formulieren
Widget Area Form
Automatische Fly-Ins
Below Content Form
Verplichte Opt-in
Progress bar

Slimme aftel timers!

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Houd de aandacht vast

Met onze slimme tools behoud je langer de aandacht van je bezoekers, waardoor je de kans op succesvolle conversies vergroot.

Progress Bar

Door de progress bar onder of boven aan de pagina te plaatsen geef je jouw bezoeker inzicht waar ze zich op de pagina bevinden. Door dit inzicht en de natuurlijke eigenschap dat mensen dingen graag afronden vergroot je de kans aanzienlijk dat de bezoeker jouw pagina of bericht tot het einde toe zal bekijken. 

Bewegende elementen

Onze aandacht wordt steeds beperkter, helemaal online. Door het inzetten van bewegende elementen kunnen we ervoor zorgen dat de bezoeker langer zijn aandacht houdt bij jouw verhaal. Denk bijvoorbeeld aan het subtiele scroll effecten of animatie effecten van afbeeldingen.

Slimme timers

Schaarste is een belangrijk tool voor betere conversies. Met een timer kun jij jouw bezoeker duidelijk maken dat jouw aanbod niet voor altijd is. Zet de slimme aftel timers strategisch in op je website en landingspagina’s om jouw conversies een boost te geven.

Conversietools voor jouw webshop!

Met een LEADZ Webshop heb je krachtige tools om meer en hogere verkopen te realiseren.

Up en Cross Sells

Upselling: Is proberen om een duurder product te verkopen dan wat de klant in eerste instantie van plan is. De klant wil bijvoorbeeld een 43 inch televisie wilt kopen, dan kun je het zelfde model ook in 49 inch tonen. Dit model is duurder en maak jij waarschijnlijk meer winst op. 

Cross-selling: Is proberen om bij het product iets extra’s te verkopen. In hetzelfde voorbeeld van de televisie kun je bijvoorbeeld heel goed in het winkelmandje nog de aanbieding van de home cinema set tonen. 

Op deze manier kun je heel eenvoudig de gemiddelde orderwaarde upgraden.

Verlaten winkelwagen mail

Een groot gedeelte van webshop bezoekers die een product in het winkelwagentje plaatsen, gaat uiteindelijk niet over tot de daadwerkelijke aankoop. Door deze mensen geautomatiseerd een herrinering te sturen dat ze nog artikelen in hun winkelwagentje hebben zitten, zal een deel van deze “verloren” klanten alsnog over gaan tot een daadwerkelijke aankoop.

 

Automatische Pop-up
Inline Formulieren
Widget Area Form
Automatische Fly-Ins
Below Content Form
Verplichte Opt-in

Let’s Get Started

Ready To Make a Real Change? Let’s Build this Thing Together!

Rapport meer omzet en klanten

Wil jij meer omzet en klanten via je website?

Ontvang een persoonlijk advies hoe jij online meer omzet en klanten kunt krijgen!

Vraag nu tijdelijk GRATIS een gepersonaliseerd stappenplan aan!

You have Successfully Subscribed!