Conversies - Leadz Site

jouw leadz site

Behaal meer conversies!

Behaal meer resultaten met jouw website of webshop!

Een van de meest voorkomende vragen van website eigenaren is “hoe kan ik meer resultaten, Leads of verkopen genereren met mijn website?”

Een LEADZ Site (we heten niet voor niks LEADZ 😉 ) zit vol met slimme conversie tools die ervoor zorgen dat jij optimaal rendement haalt uit je bezoekers.

Zet jouw bezoekers om naar klanten en ga nu echt resultaten bereiken met jouw website of webshop!

 

Behaal meer conversies met jouw website

Grow Your Following! Met E-mail Opt-ins

Zet bezoekers om in loyale volgers, ontvang meer e-mailabonnees met jouw website. Een LEADZ Site geeft je alle tools die je nodig hebt om van de bezoekers van je website loyale volgers en klanten te maken. De Opt-in formulieren zullen niet alleen buitengewoon goed converteren, maar zien er ook nog eens geweldig uit.

Buitengewoon effectief

 

In feite zien we 20x de betrokkenheid van e-mails ten opzichte van berichten op onze social media-profielen.

 

Targeted Content

Met de LEADZ Opt-ins kun je specifieke berichten en pagina’s targeten of uitsluiten en unieke formulieren weergeven met unieke aanbiedingen op basis van bezoekerslocatie en interactie.

Elegante ontwerpopties

We hebben meer dan 100 geweldige sjablonen gebouwd, die allemaal volledig kunnen worden aangepast met de uitgebreide ontwerpinstellingen van LEADZ.

E-mail optins

Landingspagina Templates

Een landingspagina is een tactiek welke is gericht om bezoekers een specifieke actie te laten ondernemen. Goede landingspagina’s zijn tegenwoordig een “must-have” geworden in de marketingtoolbox voor elk denkbaar bedrijf. Een landingspagina is de pagina waarop mensen terechtkomen omdat bijvoorbeeld een advertentie of e-mail hen naar die specifieke pagina heeft geleid in plaats van naar de startpagina van jouw website. Effectieve landingspagina’s maken heel duidelijk wat een bezoeker op de pagina kan vinden en hoe hij dit kan krijgen. 

Landingspagina’s kunnen ook effectief worden ingezet voor de verbetering van jouw positie in de zoekmachines. Doordat je jouw landingspagina’s heel effectief kan inrichten op een specifiek zoekwoord is de kans groot dat deze pagina hoger gaat ranken. 

Met jouw LEADZ Site maak je in een handomdraai geweldige landingspagina’s. Wij hebben diverse landingspagina’s templates welke je direct kunt importeren en vervolgens alleen maar hoeft aan te passen aan jouw specifieke aanbieding of diensten. Een goede landingspagina kan een heel groot verschil maken op het gebied van conversie!

Conversie Popups

Met de Conversie Popups verhoog je eenvoudig de conversie en klantenbinding door een popup/overlay te tonen waardoor je de bezoeker bijvoorbeeld attent maakt op een speciale actie.

Automatische pop-up

Met LEADZ kun je automatische pop-ups maken die kunnen worden geactiveerd door getimede vertragingen, wanneer een gebruiker de onderkant van een bericht of pagina bereikt, of zelfs nadat hij een opmerking of aankoop heeft geplaatst. Dit is een uiterst effectieve manier om leads te genereren.

Automatische Fly-Ins

Net als bij automatische pop-ups, zijn fly-ins een andere geweldige manier om de aandacht van de bezoeker te trekken. Ook deze kunnen worden geactiveerd door gebruikersinteractie, zoals getimede vertragingen of aan het einde van een pagina. Een Fly-in is iets subtieler ten opzichte van een pop-up en “blokkeert” niet het standaard beeld van de website.

Inline Formulieren

Soms is er behoefte aan een meer locatiespecifieke aanpak dan mogelijk is met een pop-up of fly-in. Dat is waar inline formulieren aan voldoen. Configureer eenvoudig het formulier, genereer de shortcode en plaats deze op elke gewesnte positie in jouw website.

Below Content Form

Perfect voor blogposts en pagina’s met veel inhoud, met LEADZ kun je automatisch (aanmeldings)formulieren onder je bericht of pagina-inhoud plaatsen, waardoor de aandacht van je meest betrokken lezers wordt getrokken zonder hun leeservaring te verstoren.

Widget Area Form

Zijbalken en voetteksten zijn perfecte plaatsen om een ​​opt-in box toe te voegen. LEADZ maakt het gemakkelijk om opt-ins toe te voegen aan elk “widget” gebied op jouw website. Maak zoveel widgets als je wilt en voeg ze toe aan elk  gebied op je website.

Verplichte Opt-in

Vereis dat gebruikers zich abonneren op jouw lijsten voordat ze toegang krijgen tot premium inhoud. Dit is een geweldige manier om uw aantal abonnees te verhogen. Hierdoor worden jouw bezoekers snel in loyale volgers verandert.

Automatische Pop-up
Inline Formulieren
Widget Area Form
Automatische Fly-Ins
Below Content Form
Verplichte Opt-in
Progress bar

Slimme aftel timers!

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Behoud de aandacht

Slimme tools om de aandacht van de bezoekers langer vast te houden en zo de kans op conversies te verhogen.

Progress Bar

Door de progress bar onder of boven aan de pagina te plaatsen geef je jouw bezoeker inzicht waar ze zich op de pagina bevinden. Door dit inzicht en de natuurlijke eigenschap dat mensen dingen graag afronden vergroot je de kans aanzienlijk dat de bezoeker jouw pagina of bericht tot het einde toe zal bekijken. 

Bewegende elementen

Onze aandacht wordt steeds beperkter, helemaal online. Door het inzetten van bewegende elementen kunnen we ervoor zorgen dat de bezoeker langer zijn aandacht houdt bij jouw verhaal. Denk bijvoorbeeld aan het subtiele scroll effecten of animatie effecten van afbeeldingen.

Slimme timers

Schaarste is een belangrijk tool voor betere conversies. Met een timer kun jij jouw bezoeker duidelijk maken dat jouw aanbod niet voor altijd is. Zet de slimme aftel timers strategisch in op je website en landingspagina’s om jouw conversies een boost te geven.

Conversietools voor jouw webshop!

Met een LEADZ Webshop heb je krachtige tools om meer en hogere verkopen te realiseren.

Up en Cross Sells

Upselling: Is proberen om een duurder product te verkopen dan wat de klant in eerste instantie van plan is. De klant wil bijvoorbeeld een 43 inch televisie wilt kopen, dan kun je het zelfde model ook in 49 inch tonen. Dit model is duurder en maak jij waarschijnlijk meer winst op. 

Cross-selling: Is proberen om bij het product iets extra’s te verkopen. In hetzelfde voorbeeld van de televisie kun je bijvoorbeeld heel goed in het winkelmandje nog de aanbieding van de home cinema set tonen. 

Op deze manier kun je heel eenvoudig de gemiddelde orderwaarde upgraden.

Verlaten winkelwagen mail

Een groot gedeelte van webshop bezoekers die een product in het winkelwagentje plaatsen, gaat uiteindelijk niet over tot de daadwerkelijke aankoop. Door deze mensen geautomatiseerd een herrinering te sturen dat ze nog artikelen in hun winkelwagentje hebben zitten, zal een deel van deze “verloren” klanten alsnog over gaan tot een daadwerkelijke aankoop.

 

Automatische Pop-up
Inline Formulieren
Widget Area Form
Automatische Fly-Ins
Below Content Form
Verplichte Opt-in

Let’s Get Started

Ready To Make a Real Change? Let’s Build this Thing Together!

Rapport meer omzet en klanten

Wil jij meer omzet en klanten via je website?

Ontvang een persoonlijk advies hoe jij online meer omzet en klanten kunt krijgen!

Vraag nu tijdelijk GRATIS een gepersonaliseerd stappenplan aan!

You have Successfully Subscribed!